Dagaanbiedingen uitleg

ALGEMEEN

Wat is een dagaanbieding?

Een dagaanbieding of dag deal is een product aanbieding welke slechts een bepaalde tijd geldig is. Meestal is deze aanbieding gemiddeld 24 uur geldig en wordt deze daarom voor een scherpe prijs aangeboden. Wij proberen een zo nauwkeurig overzicht te genereren zodat je snel en makkelijk alle dagaanbiedingen middels een categorie specifieke manier kunt bekijken. Door het opkopen van grote voorraden kunnen deze partijen jou orginele merkproducten aanbieden tegen mooie prijzen. Het aanbod is meestal wel beperkt, dus je moet er snel bij zijn!

Welke aanbiedingen vind je in het overzicht?

Wij selecteren de beste deals van de beste aanbieders en verwerken deze in ons overzicht. Specifieke aanbiedingen plaatsen wij in onze categorieen om zo het overzicht te bewaren. Voornamelijk zijn de dagaanbiedingen 24-uurs- en 12-uursaanbiedingen.

Wanneer kan ik nieuwe dagaanbiedingen verwachten?

Op twee tijdstippen van de dag wordt het grote deel van de aanbiedingen vernieuwd, om 12:00 en 24:00. Sommige aanbieders laten de aanbieding aan het begin van de dag starten, anderen in de middag. Dit is ook de voornamelijkste reden dat wij de nieuwsbrief er in de middag pas uit sturen. Bij elke aanbieding staat een tijdsindicate aangegeven waarop deze nog geldig is.

Welke soort producten worden aangeboden?

Wij proberen altijd de beste aanbiedingen te tonen. Deze splitsen wij op in dagaanbiedingen, en andere categoriëen. Van woonaccessoires tot aan elektronica, van kleding tot aan vakanties, wij proberen heel divers te blijven. Natuurlijk zijn we afhankelijk van de aanbieders, mede daarom richten wij ons op categorie specifieke aanbiedingen. 

AANBIEDINGEN

Ik heb een vraag over een aanbieding?

Wij bieden alleen een overzicht van actuele dagaanbiedingen en verkopen geen producten of diensten. Wil je meer weten over ons aanbod of over een specifieke dagaanbieding, neem dan contact op met de klantenservice van ons of van de desbetreffende webshop aanbieder.

Een aanbieding is verlopen of uitverkocht?

De meeste dagaanbiedingen zijn slechts 24 uur beschikbaar en kunnen daarna niet meer tegen de actieprijs aangeboden worden. Mogelijk is de dagaanbieding al uitverkocht en daarom niet meer beschikbaar. Voor alle aanbeidingen geldt: OP=OP! Houd bestshopdeals.nl altijd goed in de gaten om geen aanbiedingen te missen!

Zijn de prijzen inclusief verzendkosten en BTW?

De prijzen van de dagaanbiedingen zijn niet inclusief verzendkosten maar wel inclusief BTW. Verzendkosten verschillen per aanbieding en per aanbieder. Wij proberen deze verzendkosten zo veel mogelijk vooraf duidelijk aan te geven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hoe betaal ik een aanbieding?

Bij de meeste aanbieders kun je betalen met iDEAL, creditcard of overboeking. Voor meer informatie moeten we je verwijzen naar de desbetreffender aanbieder van de aanbieding.

Ik zie een fout bij een aanbieding

Zie je een fout en wil je dit graag aan ons doorgeven? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Vermeld hierin duidelijk wat de fout is en wij zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen, alle vermeldingen worden zeer gewaardeerd.

Ik wil een aanbieding doorsturen, hoe doe ik dat?

Bij elke dagaanbiedingspagina hebben wij een aantal social knoppen neergezet waarmee je gemakkelijk en snel een aanbieding kunt delen met een vriend of familielid. Voornamelijk bieden wij de mogelijkheid om een link te delen via Facebook, Twitter, etc.

AANBIEDERS

Bij wie koop ik de dagaanbiedingen?

Alle aanbiedingen op onze site koop je bij een onafhankelijke webwinkel. De door ons vermelde dagaanbiedingen worden niet door ons verkocht maar door een aanbieder. Deze webwinkels zijn geheel verantwoordelijk voor de afhandeling en levering van jouw bestelling.

Zijn alle aanbieders betrouwbaar?

Alle aanbieders worden geheel gecontroleerd op service en betrouwbaarheid. Alleen betrouwbare webwinkels die positief door ons zijn beoordeeld komen in het overzicht te staan. Natuurlijk kan het onverhoopt altijd gebeuren dat er iets mis gaat mt je bestelling. Neem in dit geval eerst contact op met de klantenservice van de webwinkel waar je je bestelling hebt geplaatst.

Ik heb een klacht over een aanbieder?

Is er toch iets niet helemaal naar wens verlopen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en vermeld daarin in een uitgebreide omschrijving je probleem. Wij zullen dan gaan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Ik zie mijn favoriete dagaanbieder niet terug?

Mocht het onverhoopt blijken dat er een aanbieder niet in staat en jij kent deze wel? Laat dit ons dan weten, dit wordt namelijk zeer gewaardeerd. 

BESTELLEN

Ik heb een vraag over mijn bestelling?

Voor vragen en/of opmerkingen over je bestelling neem je contact op met de desbetreffende webshop van de aanbieding. Je vind de klantenservice contactgegevens op de info- of contactpagina van elke webwinkel.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling

Jammer dat de gekochte aanbieding niet voldoet aan je wensen. Neem voor meer informatie over het terugsturen en oplossen van problemen contact op met klantenservice van de desbetreffende webwinkel.

Wat is de status van mijn order?

Wil je meer weten over de status van je order? In de meeste gevallen hebben webwinkels een account voor je beschikbaar gesteld waarin je meer te weten kunt komen over de status van je bestelling. Je kunt altijd nog contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende webshop. Vermeld bij het contact met de klantenservice altijd je ordernummer en contactgegevens.

Ik heb betaald maar niets ontvangen?

Neem in dit geval altijd direct contact op met de klantenservice van de desbetreffende webshop en vermeld hierin duidelijk je ordernummer en contactgegevens. Zij zullen je zo snel mogelijk verder helpen.

NIEUWSBRIEF

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Onderin elke pagina staat een formulier waarin je je emailadres achter kunt laten om de nieuwsbrief te ontvangen. Je kunt ook navigeren naar de nieuwsbrief pagina en jezelf daar in schrijven. De nieuwsbrief wordt elke dag één keer verstuurd met daarin de nieuwste aanbiedingen.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

In elke nieuwsbrief die je ontvangt bevindt zich een afmeld knop, deze zal jou direct uitschrijven uit de nieuwsbrief. Mocht je je later bedenken dan kun je altijd jezelf opnieuw inschrijven!

Welke dagaanbiedingen vind je in de nieuwsbrief

In de nieuwsbrief staan altijd de nieuwste aanbiedingen voor die dag netjes in een overzicht verwerkt. Bovenin de nieuwsbrief staat altijd een beste vakantie aanbieding van de dag vermeld. 

OVERIG

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat

Indien je het antwoord op je vraag niet op deze pagina kunt vinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier.